7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46330
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2203
  • تعداد فروش: 29

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کاربرد رياضيات در زندگي روزمره

دانلود تحقیق درمورد کاربرد رياضيات در زندگي روزمره

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد کاربرد رياضيات در زندگي روزمره

با دانلود تحقیق در مورد کاربرد رياضيات در زندگي روزمره در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاربرد رياضيات در زندگي روزمره را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاربرد رياضيات در زندگي روزمره ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاربرد رياضيات در زندگي روزمره

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

ساختارهای بخصوصی که در ریاضیات مورد تحقیق و بررسی قرار میگیرند اغلب در علوم طبیعی منشاء دارند، و بسیار عمومی در فیزیک، ولی ریاضیات ساختارهای دلایلی را نیز بررسی می نماید که بصورت خالص در مورد باطن ریاضی است، زیرا ریاضیات می توانند برای مثال، یک عمومیت متحد شده را برای زیر-میدانهای متعدد، یا ابزارهای مفید را برای محاسبات عمومی، فراهم نماید. در نهایت، ریاضیدانان بسیاری در مورد مطالبی که مطالعه می نمایند که منحصرا دلایل علمی محض داشته، ریاضیات را بصورت هنری برای پروراندن علم، صرف نظر از تجربی یا کاربردی، می نگرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرد ریاضیات در زندگی روزمره

امروزه در وضعیتی زندگی می کنیم که باید آن را دست کم تناقض آمیز خواند. ریاضیات نه تنها ابزاری بی بدیل در شکل گیری دقت و استدلال است ، بلکه نیروی شهود ، قدرت تخیل و روحیه ی نقاد را پرو بال می دهد ؛ ریاضیات همچنین زبانی مشترک بین ملت ها و عنصری پر قدرت در فرهنگ است. اما علاوه بر اینها ، به کمک رابطه ی دو جانبه ی کنش ها و واکنش ها با سایر علوم ، ریاضیات در تکوین مفاهیم و بکارگیری اشیا و موضوع های زندگی روزمره ی ما ، نقشی روز افزون ایفا می کند. و اما به طور عام باید گفت اکثریت شهروندان ما که غالباً معنای ریاضیات را از دست داده اند ، نسبت به واقعیت این امر کاملاً ناآگاهند. گاهی عداه ای ، از جمله برخی از مسوولان بلند پایه ، با لحنی بی پروا فخر فروشانه اقرار می کنند که « از ریاضی هیچ نمی دانند » یا « نمره ی ریاضی آنها صفر است » و یا آنکه مفید بودن ریاضی را انکار می کنند.

برای این تناقض و ادراک نا بسامان ، می توان توضیحاتی آورد که شاید ماهیت خاص ریاضیات توجیه شود. ریاضیات مشتمل بر نظامی از دانش است که اگر چه از ارتباط با سایر علوم و با دنیای واقعی تغذیه می شود ، ولی خود نیز به تنهایی به تقویت خویش می پردازد ؛ نظریه های ریاضی نه تنها همدیگر را
7,000 تومان