10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46082
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1750
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جرايم رايانه اي و سايبری

دانلود تحقیق درمورد جرايم رايانه اي و سايبری

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد جرايم رايانه اي و سايبری

با دانلود تحقیق در مورد جرايم رايانه اي و سايبری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جرايم رايانه اي و سايبری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جرايم رايانه اي و سايبری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جرايم رايانه اي و سايبری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:65 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول- رايانه، جرائم مربوط به آن و مفهوم سايبر

در اين فصل به بررسي تاريخچه‌اي از رايانه‌، تعريف رايانه‌، هكر و... پرداخته مي‌شود. هم‌چنين در مورد اينكه چطور رايانه‌ وارد زندگي بشر شد، جايگاه آن در روند پيشرفت علم و جرائم رايانه‌‌اي بحث مي‌شود. در ادامه در مورد تاريخچه عنوان سايبر و اينكه سايبر چيست، تعاريف كشورهاي ديگر از اين عنوان و طبقه‌بندي آن بيان مي‌گردد. در پايان نتيجه‌گيري از فصل گرفته مي‌شود.

 

مبحث اول- رايانه

تعريف رايانه:

كامپيوتر دستگاهي است كه سه عمل را مي‌تواند انجام دهد. ابتدا يك سري ورودي را دريافت مي‌كند، سپس پردازش كرده و در نهايت حاصل پردازش را به عنوان خروجي ارائه مي‌دهد. پس هر دستگاهي كه ورودي را دريافت كند، پردازش كند و خروجي را ارائه دهد، كامپيوتر نام دارد.

 

گفتار اول: اجزاء كامپيوتر

الف)سخت‌افزار كامپيوتر:

كامپيوتر در مرحله اول يك ماشين الكترونيكي مكانيكي است، يعني از يك سري قطعات الكترونيكي و مكانيكي ساخته شده است. يك سري اجسام فيزيكي، كامپيوتر را تشكيل مي‌دهند. از جمله قسمت‌هاي سخت‌افزاري مي‌توان به چاپگرها، كابل‌هاي برق و سيم‌هاي ارتباطي، مدارات داخلي، نمايشگر و صفحه كليد اشاره كرد.

سخت‌افزار به قسمت فيزيكي يك سيستم از قبيل تراشه‌ها، بردها، كابل‌ها، بدنه و غيره گفته مي‌شود.[1]

 

ب)نرم‌افزار:

يك كامپيوتر در حقيقت يك ماشين الكترونيكي و مكانيكي است. اين ماشين به خودي خود قادر به انجام كاري نيست و به وسيله يك سري دستورالعمل راه‌اندازي و با استفاده از آن كاري را انجام مي‌دهد. به دستورالعمل‌هايي كه باعث به‌كارگيري كامپيوتر مي‌شوند، نرم‌افزار گفته مي‌شود.



[1] - انزالي، اميراسعد، كامپيوترهاي امروزي، مجتمع فني تهران، جلد دوم، 1375، ص 18.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر