7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45368
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2857
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زندگینامه عارفان بزرگ

دانلود تحقیق درمورد زندگینامه عارفان بزرگ

0 2.9k
دانلود تحقیق درمورد زندگینامه عارفان بزرگ

با دانلود تحقیق در مورد زندگینامه عارفان بزرگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زندگینامه عارفان بزرگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زندگینامه عارفان بزرگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زندگینامه عارفان بزرگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

‌خواجه عبدالله انصاري

از عارفان قرن پنجم است كه ملقب به شيخ الاسلام ، پير انصار و پير هرات است. از آثار مشهور او الهي نامه ، زادالعارفين ، مناجات نامه و رساله ي دل و جان را مي توان نام برد وي در سال 481 هـ .ق در هرات در گذشت .

سيد محمد حسين بهجت تبريزي

وي در سال 1285 در تبريز ديده به جهان گشود. وي از برجسته ترين شاعران غزل سراي معاصر است و در سرودن انواع شعر نيز مهارت داشته است . از آثار مشهور او مي توان به منظومه ي حيدر بابايه سلام (به زبان تركي آذربايجاني و كليات استاد (در پنج جلد)) و هماي رحمت كه يكي از مشهورترين سروده هاي وي در وصف علي (ع) است . وي در سال 1367 درگذشت.

باذل مشهدي

يكي از سروده هاي وي حمله ي حيدري كه به صورت مصنوع و سنتي است مي توان نام برد . شاعر در اين منظومه به شرح زندگي پيامبر گرامي اسلام (ص) و حضرت علي (ع) پرداخته است .

محمد علي جمال زاده

در سال 1274 شمسي در خانواده أي روحاني در اصفهان به دنيا آمد در پ7 سالگي براي تحصيل به بيروت رفته و سپس رهسپار پاريس شد. او نخستين مجموعه ي داستان هاي كوتاه ايراني را تحت عنوان يكي بود يكي نبود در سال 1300 منتشر كرد و به خاطر همين مجموعه به وي لقب پدر داستان نويسي ايران را اعطا كردند . آثار ديگر وي عبارتند از دارالمجانين ، سرو ته يك كرباس ، تلخ و شيرين ، هفت كشور ، شورآباد ، راه آب نامه ، قصه هاي كوتاه براي بچه هاي ريش دار و قصه ها را نام برد . وي در سال 1376 در ژنو درگذشت .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر