15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37453
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1604

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ايمني زيستي

دانلود تحقیق درمورد ايمني زيستي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ايمني زيستي

با دانلود تحقیق در مورد ايمني زيستي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ايمني زيستي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ايمني زيستي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ايمني زيستي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:80 صفحه

قسمتی از فایل:

اعتقاد بر اين است كه اولين رهاسازي محصولات تراريخته در سال 1994 در آمريكا صورت گرفت كه در مورد گوجه فرنگي بود. هر چند كه قبل از آن در سال 1993 كاشت توتون تراريخته (توتون بيان كننده ژن‌هاي پروتئين پوشي ويروس موزاييك توتون و ويروس موزاييك خيار) در سطح وسيعي در چين صورت گرفته بود. طبق آما ISAAA امروزه كل مساحتي كه در سراسر جهان به صورت تجاري به پرورش محصولات تراريخته اختصاص يافته است. حدود 175 ميليون هكتار در 16 كشور مختلف است كه اين معادل يك دهم كل زمين‌هاي حاصلخيز و در دسترس جهان مي‌باشد. در اين بين امريكا با 68 درصد و آرژانتين با 22 درصد بيشترين سهم را در توليد محصولات تراريخته دارا هستند. در بين محصولات ذرت تراريخته مخصوصا ذرت مقاوم به حشره بيشترين ميزان كشت را دارا بوده است كه بعد از آن پنبه تراريخته و كلزا داراي بيشترين سطح زير كشت بوده‌اند. همچنين 46 درصد از سوياي كشت شده سوياي تراريخته بوده است.

 

آخرين وضعيت محصولات تراريخته

آخرين وضعيت محصولات تراريخته جهان تا پايان سال2004

براساس گزارش ISAA سال 2004 سال ماقبل آخر از اولين دهه عمر تجاري محصولات تراريخته و به عبارتي محصولات بيوتكنولوژي است.

در سال 2004 براي نهمين سال متوالي سرعت رشد اين محصولات افزايش قابل ملاحظه‌اي داشته  واز 15% در سال 2003 به 20% در سال 2004 رسيده است. براساس آخرين ارزيابي‌هاي انجام شده سطح زير كشت محصولات تراريخته از 7/67 ميليون هكتار در سال 2003 به 81 ميليون هكتار در سال 2004 رسيده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر