7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36467
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1594

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مارماهی

دانلود تحقیق درمورد مارماهی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مارماهی

با دانلود تحقیق در مورد مارماهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مارماهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مارماهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مارماهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

شاخه مازه‌داران دارای ستون مهره‌ها در پشت هستند. این جانوران به دو گروه بزرگ تقسیم می‌شوند. بدون جمجمه‌ها یا مازه‌داران اولیه که همگی دریایی هستند و گروه جمجمه‌داران که دارای جمجمه ، مغز و ستون مهره هستند. شامل گرددهانان ، ماهیها ، دوزیستان ، خزندگان ، پرندگان و پستانداران هستند. مارماهی در رده گرددهانان قرار دارد.

مارماهی جانداری مهره‌دار و آبزی از رده شعاع‌باله‌ها (Actinopterygii)، راسته مارماهیان (Anguilliformes) است.

این ماهی‌ها استخوانی دارای بدنهایی لوله‌ای شکل بلند و نرم هستند بعضی پولک دارند و بعضی ندارند ماهیهای پولک دار در واقع پولکشان در زیر پوستشان پنهان است مار ماهی‌ها مثل مار حرکت می‌کنند و شکل S انگلیسی در بدن خود ایجاد می‌کنند که از سر شروع و به دم ختم می‌شود این عمل آنها را در درون آب به جلو می‌‌راند این ماهی در آبهای سرد و گرم استوایی یافت می‌شود بعضی از نژادهای مار ماهی‌ها قسمتی از عمر خود را در آبهای گرم می‌‌گذرانند.

در حدود 600 گونه مختلف از مارماهی‌ها وجود دارد که در تمام نقاط مختلف دنیا پراکنده هستند فقط در مناطق قطبی اثری از مارماهیها پیدا نمی‌شود 3 نمونه که در این صحفه می‌‌بینید نمونه‌هایی از این ماهی استخوانی هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر