9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35959
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1534

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد معرفي گياهان

دانلود تحقیق درمورد معرفي گياهان

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد معرفي گياهان

با دانلود تحقیق در مورد معرفي گياهان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق معرفي گياهان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق معرفي گياهان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد معرفي گياهان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

پیشگفتار:

مشکل علفهای هرز و کنترل آنها با آنکه در کشور ما ایران سابقه ای بسیار طولانی دارد اما تا دهه های اخیر به عنوان فعالیتی جنبی به حساب می آمد در سالهای اخیر با افزایش سریع جمعیت، نقش علفهای هرز در افزایش عملکرد باعث شد که توجه به کنترل آنها بیشتر شود بطوریکه امروزه تلاش کشاورزان در جهت کنترل علفهای هرز مبتنی بر روشهای علمی است که در کشورهای توسعه یافته رایج می باشد.

وجود عناصر هرز در میان مزارع و باغات، امری تقریباً عادی و آشنا برای همۀ مردم است و کمتر کشتگاه و بوستانی دیده می شد که فقط گیاه اصلی مورد نظر بشر را پرورده و گیاهان ناخواستۀ دیگری به درون  آن راه نیابند به همین دلیل که علفهای هرز کم و بیش همیشه و در همه جا وجود دارند، و آثار سوء وجودی خود را هم بطور مستقیم و مشخص نشان نمی دهند و زیانهای ناشی از آنها نیز خیلی جدی به نظر نیامده است، ولی حقیقت این است که بنابر گزارشهای منابع علمی درجه خسارت حاصله از علفهای هرز نه تنها کم نیست که در غالب اوقات از آفات و بیماریهای گیاهی دیگر نیز بیشتر است.

امروزه در کشورهای پیشرفته مدیریت علفهای هرز بصورت علمی مجزا، در کشاورزی مطرح است و کنترل تلفیقی علفهای هرز با استفاده از تکنولوژی روز، جایگاه مؤثر خود را یافته است. از طرف دیگر مشکلات زیست محیطی ناشی از کاربرد مواد شیمیایی سبب شده است که در رابطه با کنترل علفهای هرز قبل از هر چیز توجه ویژه ای به چگونگی کنترل و مدیریت پایدار علفهای هرز شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر