8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35758
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع

دانلود تحقیق درمورد رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع

با دانلود تحقیق در مورد رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رسانه ها و مطبوعات و نقش آنها در اجتماع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

گوناگوني مطبوعات و گسترش انتشار نشريات متنوع و متفاوت و به طور کلي جايگاه شايستهء رسانه ها در تنوير افکار و ايجاد فضاي مناسب براي گفت و گو و برخورد سالم و سازندهء نظرات و همچنين اهميتي که رسانه هاي گروهي در ارتقاء سطح آگاهي و تعالي فرهنگ و دانش عمومي دارند، بي گُمان يکي از مهمترين عوامل توسعهء فرهنگي و از نشانه هاي پويايي و تحرک هر جامعه است. بديهي است که توسعهء فرهنگي به معناي گستردهء آن که در برگيرندهء گشايش و گسترش گفت و گو هاي فلسفي و فرهنگي و ادبي و هنري است – نه تنها عامل اصلي رشد خودآگاهي جمعي، بلکه زمينه ساز توسعهء سياسي و اقتصادي و پيشرفت علوم و در واقع نخستين پيش شرط حل بنيادي مسايل و رفع مشکلات فراگير جامعه است. البته اين همه زماني ميسر و محقق مي گردد که از يک سو صاحبان قدرت و دولت، با قانون گرايي و قانون گذاري و سعه صدر به رسانه هاي گوناگون و نقش آنان در جامعه بنگرند و به ويژه، رسانه هاي گروهي را به عنوان رکني اساسي در جامعه باور کنند و به رسميت بشناسند. از سوي ديگر اما ارباب جرايد و اهالي قلم نيز بايد که به رسالت فرهنگي و مسئوليت خود در اطلاع رساني درست و ترويج تفاهم و تبليغ و تقويت حس همبستگي ملي و همزيستي مسالمت آميز آگاه باشند و جداً از هتک حرمت اشخاص و دروغ پردازي و شايعه پراکني، و از همه مهمتر، از تبليغ خشونت بپرهيزند و در جهت تثبيت پايه هاي نظام اسلامي و حكومت مردمي و دولت خدمتگذار تلاش نمايند .

اين هشدار بي شک در وهلهء اول متوجه رسانه هاي تصويري فراگير (صدا و سيما و سينما) و روزنامه ها و نشريه هاي سرتاسري و با نفوذ است که تأثير آني و گستردهء خبرها و گزارش ها و تجزيه و تحليل ها و پيام هاي آنان قابل کتمان نيست؛ تأثيري که بنا بر احساس مسئوليت، مي تواند سودمند و سازنده باشد و در صورت بي مسئوليتي گردانندگان آن، لاجرم مضّر و مخرّب خواهد بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر