4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29290
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1658

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طرح كاداستر

دانلود تحقیق درمورد طرح كاداستر

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طرح كاداستر

با دانلود تحقیق در مورد طرح كاداستر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طرح كاداستر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طرح كاداستر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طرح كاداستر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

كاداستر را مي توان مجموعه اطلاعات هندسي ، حقوق ، مالكيتي املاك مستلغلات و مستحدثات و قطعات ملكي در محدوده چغرافيايي به صورت نظام به هم پيوسته كه پاسخگوي    (  چه كسي ، كجا، چگونه ، چقدر مالك است .) باشد تعريف نمود.

هدف كاداستر ايجاد نظامي دقيق ، ساده و روان و مطمئن و قابل تغيير با زام حاكمبر امور املاك و مستحدثات كشور مي شباشد . كاداستر از ضروريات توسعه اقتصادي اجتماعي فرهنگي و نيز ابزار فني حقوقي اطلاعاتي زير بنايي هر كشور است .

اين تحقيق در ارتباط با ارزياتي اقتصادي طرح كاداستر ( نقشه برداري ملكي و مميزي املاك ) كشور مي باشد . ارگانها ، نهادها، سازمانهاي مختلفي ميتوانند از مزاياي اين طرح بهره مند گردند.

هدف اصلي اين تحقيق محاسبه و برآورد منافع و هزينه هاي مربوط به اجراي اين طرح مي باشد. در اينجا برآورد ميزان هزينه ها براي نبيست سال مدت اجراي طرح انجام گرفته است و تنها درآمد حاصل از يكي از انواع منافع اين طرح كه كمك به وصول ماليات است مورد ارزيابي قرار گرفته است و اين ارزيابي از طريف تكنيك فايده به هزينه صورت پذيرفته است . نتيجه به دست آمده اين است كه اين طرح از لحاظ اقتصادي قابل توجيه است .


4,000 تومان