20,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28823
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1501

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت

دانلود تحقیق درمورد مديريت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مديريت

با دانلود تحقیق در مورد مديريت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:311 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

          در اين فصل به بررسي تعاريف مديريت ،‌تفاوت بين رهبري و مديريت ، فعاليتهاي مديران ،‌وظايف مدير ، مهارتهاي مدير ،‌طبقه بندي وظايف مديران از ديدگاه صاحب نظران مختلف ، سطوح مديريت ، ‌تعاريف تئوري مديريت ، علت مطالعه تئوري مديريت ،‌ارزيابي هاي معاصر و ارائه تقسيم بنديهاي معاصر از تئوريهاي مديريت مي پردازيم.

           از آنجا كه هدف در تدوين مطالب حاضر ارائه نظريه هاي گوناگون در مديريت است حتي الامكان تلاش گرديده از شرح بيش از اندازه و غير متعارف مطلب خودداري كرده و خلاصه اي از ديدگاهها و نظريه هاي مديريتي صاحب نظران مديريت را كه برگرفته از منابع فارسي و انگليسي است خدمت علاقه مندان به دانش مديريت ارائه نماييم.

 

تعاريف مديريت

          استونر معتقد است : مديريت فرآيند انجام امور از طريق برنامه ريزي ، سازماندهي ،‌رهبري و كنترل تلاشهاي اعضاي سازمان و مورد استفاده قرار دادن ساير منابع سازماني براي رسيدن به هدفهاي مشخص يا اعلام شده سازمان است .

          مديريت علم و هنر به كارگيري معقول منابع سه گانه انساني ،‌مالي ـ‌مادي و فيزيكي است و با رعايت دو اصل مهم كارآيي و اثر بخشي و در راستاي تحقق اهداف از قبل تعيين شده و در چهارچوب ارزشهاي غالب و پذيرفته شده.

          مديريت عبارت است از طبيعت و ماهيت فلسفه اداره امور آن گروه انساني .

          هنري فايول معتقد است مديريت يعني پيش بيني فعاليتها براي نيل به هدفهاي سازماني در آينده .


20,000 تومان